dijous, 8 de setembre del 2011

Viatje de fi de curs a Salou

Un any més, en atansar-se l'estiu, vam realitzar el viatge de final de curs. Aquest 2011, conscients de la situació actual, vam cercar una opció amb desplaçaments curts, amb un cost moderat, però que gaudís de tots els components que tant valorem any rera any: estada en hotel, activitats lúdiques, visites culturals, possibilitat d’adequar-nos a ritmes diversos i en definitiva, comprovar que disposem d’ofertes turístiques de qualitat ben prop de casa a les quals hi podem accedir amb relativa facilitat.

El primer dia vam marxar amb tren cap a Salou. Allí vam localitzar l’hotel i ens hi vam instal·lar. Vam poder reconèixer la zona i algunes de les seves propostes. L’endemà, un grup va visitar la Tarraco romana. L’esperit dels nostres avantpassats ens va recordar que vivim en una zona espectacular, amb indrets agradables on la gent acostuma a voler quedar-se a viure.

També era gairebé obligada la visita a Port Aventura. Grans i petits van poder xalar amb les mil i una atraccions que se’ns presentaven.

L’aigua va ser un altre dels protagonistes de la història, amb la piscina de l’hotel, la platja, alguna atracció i fins i tot quatre gotes que ens van enxampar anant d’aquí cap allà.

A les nits vam poder sortir de festa, ballant, xalant com a la resta de turistes amb qui vam coincidir en aquelles dates. I així, gairebé sense adonar-nos, vam arribar al divendres. Amb les maletes a la mà vam tornar cap a casa, amb la memòria carregada d’experiències i bon rotllo, amb la complicitat d’haver compartit plegats un viatge que no oblidarem.